söndag 4 maj 2014

14 ÅR!!

Jaa, idag var det mig födelsedag och den var underbar!

Jag vaknade klockan kvart i 6 och väntade på dom till klockan 10, haha. Men på morgonen fick jag :
1 victoria secret body mist i endelns love och en i dusch tvål i forever pink. Sen fick jag mina älskade real techniques borstar, älskar dom!!! Sen fick jag en bärbar laddare eller va man nu ska säga, man kan ladda den i väskan tillexempel, jätte bra! Sen fick jag 2 styckna baby lips. Och några balonger som det stog grattis tilde på.

Sen hoppade jag in i duschen och fönade håret och plattade det, sen åt vi frukost och sen sminkade jag mig. Runt klockan 12 så kolade vi på filmen 100 åringen som klev utanför fönstret och försvann och den var helt okej. Sen vid typ 14.30 så bakade jag sockerkaka och sen vid klockan 16.00 så kom farmor och mormor och då satte vi igång grillen och fritösen, Det blev kykling med pommes osv, sjukt gott!

Sen fikade vi med sockerkakan och grädde med jordgubbar, sjukt gott det med. Efter det fick jag ett till paket och det var en Nicki Minaj perfym och åååh va den luktar gott!! Och fick även 500 av mormor och 500 av farmor och sen ett brev på posten från släckten på Gotland fick jag 500 av. Sen på tisdag kommer det pengar från släckten i Stockholm också.

Jag blev sjukt glad över ALLA grejer och kunde inte ha en bättre födelsedag! 14 hela år nu ju :)
Juste, sitter i sängen med datorn och mobilen med musik igång nu och väntar på ett till paket från mamma och pappa som dom ska hämta på ica som var beställt då. Kommer ut bild på det och var det var i morgon!

MEN BLÄÄÄÄ råkade precis radera alla bilder jag tagit under dagen förutom i morse, BLÄÄÄ!!!
Men aa dom från i morse kommer nu och kanske alla presenter inte kom med då, men aja.
puss!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar