lördag 3 maj 2014

1000 : DE INLÄGGET!!

Äntligen har vi kommit hit, mitt 1000:de inlägg!

Jag vill bara säga tack, tack för allt stöd! Jag hade inte klarat det här utan er, vi har gjort det här tillsammans, kan man säga. Jag hade kanske slutat med bloggen för länge sen, men jag fortsatte för eran skulle, och för jag kände att det var kul och jag blev peppad av er! 
Nu låter det som jag fått nått pris och håller ett tal, haha. Men det jag vill få fram med det här är att jag är skit tacksam över att ni finns kvar ännu, efter dessa år!!

Jaha, men vad händer i det här inlägget?
- Jo väldigt mycket, eller det kommer bli som flera olika saker så det blir lite extra långt kan man säga.
Så vi kör i gång!

För det första vill jag be om hemskt mycket om ursäkt för att jag knappt har bloggat på 2 veckor snart! Har haft sjukt mycket med innebandyn, läxor osv. Sen händer det saker i mitt liv just nu som inte är så positiva, men också massa positiva saker!!
tillexempel, förra fredagen, den 25 april 2014❤️ då var jag och Amanda nere i Göteborg och shoppade och var på THE FOOO KONSERTEN! Seriöst, det var den bästa kvällen i hela mitt liv! Men det kommer att komma upp ett inlägg om bara den dagen  och konserten antigen i morgon eller på måndag!

Sen kan vi ta upp att jag har börjat läsa en the fooo novell och jag är helt kär i den! Läate den och trodde den var slut och den var så bra så jag läste om den novellen på 100 kapitlen 5 gånger, haha. Sen sappade jag på den sidan som novellen finns på och såg att det fanns en del 2 och 3, så jag läste del 2 och den var bra men inte lika bra som del 1, sen nu håller jag på med del 3. Den är som en fortsättning på den 1 och 2 som handlar om 2 helt olika saker, typ. Men jag är seriöst kär i den novellen och har ca 40 kapitel kvar att läsa, VILL INTE ATT DEN SKA TA SLUT!!!

Sen så sålde jag mitt Nintendo här om dagen för 400:- ifall ni undrade, haha.

Men nu kommer den tråkiga delen.
Jag har ju knä problem, och jag får ont bara av att gå dagligen, kan bara ta 3 steg, gå från mitt rum till köket, och jag får ont. Det är sjukt jobbigt!
Men det kommer också snart komma upp ett inlägg om bara det så kommer jag förklara allt och vad som kommer att hända!

OCH NU TILL DEN ROLIGASTE DELEN!!

JAG FYLLER 14 ÅR I MORGON!!
Kan knappt fatta själv va tiden har gått fort! Och undra vad jag kommer att få, haha, nej men är nyfiken!
Och jag har lite ångest typ, för jag tänkte lägga ut en bild på min vanliga instagram i morgon att jag fyller år men vet inte vilken bild jag sak ta så tänkte ta en i morgon men vet inte vad jag ska ha p¨å mig då, haha. Men jag tar nån bild med systemkameran i morgon och får nog till nån okej bild, annars får jag ta en av bilderna som jag tog i torsdags, haha.

Men nu ska jag ta mobilen och krypa ner i sängen, sista kvällen som 13 åring ju, haha.
Puss och sov så gott så hörs vi i morgon på min födelsedag! :)
Slängde in en jätte gamal bild, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar