fredag 18 juli 2014

FÖREBILDER

Jag har 3 tjej förebilder eller vad man ska säga. Och jag tänkte berätta lite om dom för er, men jag tänkte att jag kan börja med en i taget. Så idag blir det om en och antingen i morgon kommer nästa upp eller nästa vecka. Men alla 3 inlägg om dom kommer komma upp inom en vecka i alla fall.

Så vem är förebilden jag ska prata om idag?

Hon heter Michaela Hamilton, hon jobbar i The Fooo's crew. Det var så jag började veta vem hon var. Och efter ett tag så började jag läsa hennes blogg och hennes fina ord. Hon tänker alltid posetivt och hon kan skriva så små ord som betyder så sjukt mycket. Jag vet int riktigt hur jag ska förklara hur underbar hon är. Hon gör även så himla mycket för killarna ( i The Fooo ) hon är minst lika mycket värld som killarna. Michaela är så himla fin!

Hon har skrivit ett inlägg för några dagar sen som jag tycker att ALLA borde läsa. Hon skriver om att man inte måste vara perfekt, man ska ha kurvor, man ska kunna visa sig utan smink osv. Så in och läs det inlägget nu!! http://radarmagazine.se/michaela/2014/07/dont-try/

Och det här inlägget är också så bra och sant! Hon skriver att man inte måste hålla på med mobilen hela tiden, utoch lev livet. Läs det också, så värt det!! http://radarmagazine.se/michaela/2014/07/put-your-fucking-phone-down/

Ser ni hur underbar hon är? Hur underbara hennes ord är? Hur underbart allt hon gör är? I mina ögon är hon en av dom bättre människorna jag känner till.

Michaela Hamilton, du är min förebild!

In och checka hennes bloggt, det är den bästa bloggen jag någonsin har läst!!  http://radarmagazine.se/michaela/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar