onsdag 16 juli 2014

DET DÄR SVÅRA

Som ni har märk har uppdateringen varit usel, så har raderat dom senaste inläggen så börjar vi om lite.

Men varför har det varir usel uppdatering?

Jo det är såhär att jag hart lite problem osv som jag inte tar upp här tyvärr. Jag har inte haft lusten eller orken heller. Men nu kör vi igång som förr i tiden. Uppdatering så ofta jag kan, och bättre ska det bli och bloggen ska dras till en högre nivå, kanske flera läsare? Från flera länder än från dom olika länderna som läser nu?

ALLT kommer bli så mycket bättre. Förut skrev jag ju typ bara om min dag osv, men nu tänkte jag dra en lista över vad som kommer ändras och förättras:

1. Bilderna kommer bli bättre. Förut fotade jag ibland med min systemkamera och ibland med mobilen. Men det är ju egentligen pappas systemkamera men jag har köpt en egen som kommer hem i morgon, och då kommer jag ta med mig den vart jag än är så alla bilder blir tagna med den.

2. Kommer ladda ner blogger appen igen så kommer kunna bloggar vart jag än är.

3. Jag kommer verkligen sattsa på dethär, men det jobbiga är att när jag börjar 8an i höst så kommer det vara massvis med plugg, mer innebandy, måste ut och röra på mig mer för mina knän. Så kommer inte få lika mycket tid till bloggen då. Men i alla fall så får vi njuta av sommaren och se vad som händer i höst.

4. Jag kommer blogga mer om olika saker. Tillexempel om idoler, förebilder, vänner, resor, shopping och massvis med fler roliga olika saker.

Jaa, vad mer ska man säga? Jag tror inte jag kommer på något mer just nu. Men om jag gör det, så slänger jag in ett litet inlägg om det.

Dock så har jag mycket att göra nu dom kommande veckorna ( kommer inlägg om det ) och då vet jag inte hur bra uppdateringen blir. Men ska försöka uppdatera när jag är iväg också. På stranden kommer jag nog kunna göra det och kanske inne i stan men inte om vi är borta hos någon familj eller så. Men jag ska ta varenda sekund jag har över och ägna åt bloggen.

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer i dethär inlägget. Det var menat att bara förklara och berätta lite hur det ligger till.

Men nu ska jag hjälpa en kompis med en design till hennes blogg och sedan ska jag fixa lite grejer. Så vi hörs i nästa inägg som kommer upp ikväll.

Bjuder på en gammal och oseriöst bild haha puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar