söndag 20 juli 2014

18 ÅRS FIRANDE

Igår var jag ju som sagt i Stockhom och firade min kusin Moa på 18 års dagen. Hon fyller dock på måndag men idag har det den enda dagen som hela släckten kunde träffas tillsammans. Så hon fick massa paket osv. Men på måndag på hennes födelsedag kommer det ett inlägg till henne eller vad man ska säga. 

Men det var jätte mysigt att släckten på mammas sida var samlad, samt Moas pojkvän Sebastians föräldrar var där, och hans syster och hennes sambo. För det mesta pratade vi typ hela tiden, annars gick jag runt lite med Ozzie. 

Vi fick en ' välkomms drink ' och sedan runt klockan fem så åt vi mat, det var mycket blandat med jag åt Tacos :)))) Lite senare, runt åtta så åt vi desert och de var muffins och tårta. Jag äter dock inte tårta men tog kort på min lillebrors bit, haha. 

Och sedan åkte vi till hamnen och väntade på båten till Gotland. Seden åkte vi den med familjen och Moffa. Och vi kom hem till Moffa och Sussie runt klockan halv fyra på morgonen, haha. Men natt pigg som jag är så va jag vaken till fyra. Sov ingenting på båten, haha. Vilade bara lite med musik i öronen. Och båtturen gick super med hunden. Trodde först inte att Ozzie skulle våga gå upp, haha. Men det gick jättebra! 

Så det var en lyckad dag enligt mig. 

✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧✧

Kort uppdatering, jag vet. Men ver inte riktigt vad jag ska berätta mer om dagen? Det var ju inprinsip det som hände. 

Ikväll kommer bästa inlägg om mina förebilder upp, så håll utkik under kvällen. Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar