söndag 11 maj 2014

DAGEN IGÅR, VÄRLDENS BÄSTA TJEJER

Hej mina fina!

Igår så fixade jag lite saker på dagen , och sen klockan 18:00, då så kom lite tjejer från kungsberget, vi blev 7 styckna. Först kom 5 så vi blev 6 med mig, och vi spelade lite spel och lyssnadepå hög musik osv. Men sen klockan halv 8 så cyklade vi till pizzerian. Vi köpte 5 pizzor och de blev typ 1 0ch en halv över som vi tog med hem. 

Haha, på pizzerian lät vi som 5 åringar, vi flamsade och skämde ut oss som bara den. Haha men de va fett kul! Och när vi skulle cykla där ifrån så tappade vi eller aa julia ut en halv pizza, HAHA. Skulle seriöst kunnat kissa på mig där borta. 

Men sen så gick vi in igen och körde såhär sjukt privata sanning frågor, vilket var as kul, och mitt i det kom lisa, hon hade varit i Stockholm så deet var därför hon kom lite senare. Men vi fortsatte en liten stund sen kom mina föräldrar hem, och då så cyklade vi till en lekpark inte så långt ifrån mig och gungade lite i en stor gunga osv, sen så körde vi ännu mer sanning. haha.

När klockan blev typ 22:00 så cyklade vi till mig igen och satte oss på min studs matta och körde sanning / livboj / procent och så åt vi upp de sista pizzabitarna och chipsen och godiset osv. Sen så åkte dom flesta hem runt halv 12. 

En kväll att minnas, med underbara människor jag älskar! måste göras om så snart som möjligt bebes! ily massvis!
lite av bilderna vi tog igår osv.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar