söndag 20 april 2014

LITE BLANDAT

Snart kommer mormor över och vi ska få varsitt påskägg av henne med. Och sen ska vi äte mat, vet inte riktigt vad, haha. Eller juste, alla andra ska äta nått som jag inte gillar så jag skulle få Tacos, mumms. Ska antagligen laga den själv, brukar göra det för är ju så tjinkik men mat oså, haha.

I alla fall, så har jag precis duschat, klätt på mig och sminkat mig. Duschade håret för det var på väg att bli fettigt. Så nu är det lockigt och står åt alla hål och kanter, haha nej men det är inte så värst fint. Sminkat mig sjukt naturligt och tog knappt nån mascara. 

Gjorde som en footoshoot också, toh massa olika bilder men fick ihop några som jag ville spara, ca 6 styckna tror jag. 

Dagens Outfit? Självklart!

Tröja; Ginatricot, 99:-
Byxor; Cubus, 249:-
Strumpor; Newbody, 150:-

Juste, glömde nästan att säga att;

Nästa inlägg jag gör kommer vara väldigt speciellt för mig, för det är mitt 1000 inlägg då! Är sjukt glad över att ni har hjälp och stöttat mig! TACK!

Puss, jag uppdaterar då senare, kommer inte vara nått annorlunda inlägg, det är bara ett helt vanligt men väldigt speciellt för mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar