lördag 19 april 2014

GLAD PÅSK!

Lördag och påsk :)

Idag har vi bara tagit det lugnt, inte gjort något speciellt.Vi firar inte riktigt påsk, vi letar bara efter påskägg och äter grillat med mormor. Men hon jobbar idag så hon kommer över i morgon så äter vi nått lite godare då.

Jag & Maja och Ehlia, vi letade efter varsitt påskäg & varsitt kinderägg & varsitt paket. Jag hittade nästan alla paket & kinderägg & påskägg, men inte mitt eget påskägg, det tog typ en kvart för mig att hitta det, nej nu överreagerade jag, haha. Men typ så.

Jag fick lite underkläder i paketet men det blev fel, så Maja fick lite av det och lite ska vi byta. Sen fick jag en godispåse, muuuuummms, redan ätit upp mer än helften av godiset :)

Hur firar ni påsk?

Gör ni något speciellt?

puss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar